2014年6月8日星期日

寵物公園大漏洞 遛狗易走失

《東方日報》,2014/6/7

寵物公園設計不當,狗狗隨時走失!剛於今年落成的中西區海濱長廊(中環段) 寵物公園開放後,有狗主發現多處設計失誤,包括閘口離地過高、骨牌式圍牆的罅隙亦過闊,令狗隻隨時有「捐罅」走失危機,狗主雖向康文署反映卻未獲正視。立法會議員批評康文署設計草率,要求就市民所提議作出改善。

位於金鐘的中西區海濱長廊(中環段)寵物公園於今年一月底落成啟用,原為附近居民增添一個與愛犬玩樂空間,惟狗主卻劣評如潮。「啲圍牆係骨牌式設計,牆與牆之間啲罅好闊,狗仔好奇心好重,隨時會飆出去,已經見過一隻迷你都柏文捐咗出去,差啲走失!」羅先生直指狗公園設計不善,易令狗隻走失,當中尤其細小狗隻為甚。

「康文署話好難跟進」

羅先生指不少狗主亦深有同感,寧前往別處遛狗,「嚟得寵物公園,都係想狗狗可以喺個大啲嘅地方自由活動吓,但依家就成日都提心吊膽,驚佢會走咗去。」羅曾向康文署反映問題,惜情況一直未見改善,「康文署話已經跟足個圖則做,暫時好難跟進,其實佢肯簡簡單單用鐵絲網封好啲罅,保障到狗仔安全,我哋啲狗主已經好滿足。」

記者曾作實地視察,發現閘門底部離地約五吋,羅先生的愛犬不消半分鐘已兩度閃身從罅隙跑出園外;至於骨牌式設計的圍牆,每塊骨牌之間有三吋乘三吋空隙,小狗可輕易越過。康樂及文化事務署發言人證實,曾接獲一宗市民就有關寵物公園設計問題提出意見,但未有接獲走失狗隻的投訴。發言人說,建築署擬定設計時已參考其他寵物公園運作經驗及使用者意見,制訂初步設計方案後,亦曾諮詢海濱事務委員會─—港島區海濱發展專責小組及中西區區議會意見。發言人承諾,將檢討實際情況及參考使用者意見,有需要時會作改善。

本報轉介始裝籬笆

不過,經本報向康文署轉介後,記者日前再次到訪,發現寵物公園閘門底部已加設膠籬笆,收窄與地面距離。「諮詢專責小組同區議會只不過係例行公事,設計寵物公園之前,應該參考多啲狗主同動物組織意見,收到市民意見亦好應該改善,唔係話跟足圖則做就冇問題!」立法會工務小組委員會委員陳克勤認為,事件反映康文署處事粗疏,要求及早檢討,免市民得物無所用,「我都有落過去,發現因為宣傳唔夠同設計問題,令到使用率一直偏低。」