2011年6月4日星期六

老虎狗笨笨受虐瀕死 愛協報警

《蘋果日報》,2011/6/4

誰憐小笨笨!兩歲半的英國老虎狗小笨笨一年前還身體健碩,精靈活潑,疑因被疏忽照顧,致現時一身爛肉,瀕臨死亡邊緣。由老虎狗主人組成的「虎頭幫」出手拯救,接收笨笨後在 facebook發起全城「救救笨笨大行動」,為牠籌募醫療費及尋找真正有愛心的新主人。

「如果唔救,得幾日命」

「虎頭幫」女幫主王小姐於上月底收到一成員來電,要求代為處理其老虎狗笨笨,否則將牠人道毀滅,「我哋見到笨笨,嚇咗一跳,佢瘦到得番棚骨,九成皮膚潰爛,一陣腥臭味,兩隻眼佈滿綠色眼屎,情況好差,仲衰過流浪狗」。

一年前笨笨主人帶牠出席「虎頭幫」聚會時,王小姐見牠仍很「健康又靚仔」,體重約 80多磅,現在卻只餘下 42磅。「我哋即刻帶佢睇獸醫,醫生發現佢嚴重缺水,有急性腎炎同貧血,染咗毛囊蟲全身爛晒,如果唔救,得幾日命」。

「虎頭幫」網上籌款救治

「虎頭幫」在社交網站 facebook 開設群組發起「救救笨笨大行動」(http://www.facebook.com/event.php?eid=213646635336830)。自本周一至昨天,已有逾 450人支持,並籌得約二萬元。笨笨經治療後度過危險期,獸醫指康復期需約半年,醫療費暫未能估計。王小姐希望為牠找個好主人,惟她提醒飼養寵物是一生一世的承諾,「養狗前應該考慮清楚,唔好當狗係玩具,有病就將佢哋拋棄」。此外,因笨笨涉疏忽照顧,「虎頭幫」聯絡愛護動物協會跟進,該會昨晚檢查笨笨後即報警處理。