2015年11月7日星期六

學生體驗動物籠中苦

《蘋果日報》,2015/11/6

唔少動物繁殖場環境惡劣,貓狗喺狹窄空間淪為「貨物」,場主將佢哋出售圖利後又有另一批「貨物」入內受折磨。為向年輕一代灌輸「向寵物買賣說不」觀念,非牟利獸醫服務協會(NPV)主席麥志豪近月多次舉行教育工作坊,讓學生試入寵物籠,親身體驗繁殖場內動物之苦。

幻想與排泄物同瞓

八方早前到過余振強紀念第二中學直擊實況,其中Terry同Kobby走入籠內體驗動物喺養殖場嘅擠迫度,Terry話最初諗住與同學入去雙人道具籠「玩吓」,喺籠內曲腳而坐,「入到去就知道係好辛苦,入5分鐘就OK」,話好難想像啲動物點可以喺污穢不堪嘅籠中生存。
曾買過寵物嘅Kobby話,「入籠後幻想同排泄物一齊瞓嘅感覺,好惡劣同好辛苦」,慨嘆自己都係令寵物受苦嘅幫兇,「第一個感覺係覺得我自己好衰」。
NPV今年8月開始,喺幾間學校推行寵物籠體驗,日後更擬以唔同形式,讓市民了解更多動物之苦,例如帶參加者到野外,體驗流浪狗生活。