2014年3月14日星期五

寵物公園狗隻突襲車路

《東方日報》,2014/3/13

將軍澳環保大道寵物公園落成後,深受不少狗主歡迎,但經常駕車駛經該處的沈先生卻有驚險經歷。寵物公園其中一出入口設於環保大道旁邊,曾多次有狗隻突然跑出,對駕駛者與狗主均構成危險,「我遇過唔只一次,真係好危險,點解可以成日有狗跑咗出嚟,個公園設計好有問題!」

擬加裝矮閘

康樂及文化事務署發言人表示,已於入口位置張貼告示,提醒狗主要小心看管狗隻,又指駐場保安會同時提醒狗主及留意附近來往車輛。發言人又說,正考慮於寵物公園的主入口加裝矮閘,以減低狗隻衝出車輛通道發生意外的機會。

當區區議員方國珊表示,除車主投訴外,亦有不少狗主反映相同問題。方國珊認為只加裝矮閘亦未必安全,要求當局將公園出入口閘門改成雙閘門設計,以完全避免狗隻闖出公園,「道閘一開啲狗一樣可以衝出去,出口應該係前後各一道閘,開完一個閘閂番先再開另一道就最安全!」