2017年9月9日星期六

市民夾錢召水車幫狗沖涼 收容所:80人來幫手好感動!

2017-09-08 20:43
原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/117783/-%E4%BF%82%E6%84%9B%E5%91%80-%E5%B8%82%E6%B0%91%E5%A4%BE%E9%8C%A2%E5%8F%AC%E6%B0%B4%E8%BB%8A%E5%B9%AB%E7%8B%97%E6%B2%96%E6%B6%BC-%E6%94%B6%E5%AE%B9%E6%89%80-80%E4%BA%BA%E4%BE%86%E5%B9%AB%E6%89%8B%E5%A5%BD%E6%84%9F%E5%8B%95-
  • 位於元朗下白泥的動物收容所RCAP(拯救遺棄寵物中心),因受強颱風吹襲後,海水淹沒狗場,400隻狗浸過海水後,礙於人手不足,只有100隻狗狗能沖涼。
  • 事件經報導後,引起熱烈迴響,不少市民留言相約一同去幫狗狗沖涼。
  • RCAP義工Ruby指上星期六日,多達80人來幫手,更有好心人夾錢召來水車,一併解決人手和水源不足問題,水車公司知道後,竟然免費供水唔收錢。400隻狗終於沖晒涼喇!
香港人一呼百應
「好感動,報導出街後,我們收到4、500個查詢,回覆查詢都覆了好幾日。我們只得幾個人手,希望沒有待慢大家的熱情。」服務RCAP多年的義工Ruby連連感激大家。由於狗場狗狗很多都曾經流浪過,性格有點怕人,加上被海水淹浸時嚇怕了,Ruby回覆熱心市民查詢時,善意地提醒狗狗可能有點大動作和粗魯一點。

「市民大多沒有幫狗場狗沖涼的經驗,我問他們會否願意做其他義工工作,例如清潔狗屋、狗籠、掃地、維修等,他們大都爽快答應,更說『做咩都無所謂,幫到狗狗就得喇』。真係無諗過會咁,好感動!」80人做到無停手,個個都熱到汗流浹背。「清潔狗屋幾辛苦架,又要掃狗屎,又有臭味,但他們毫無怨言。」

RCAP故事:
【天鴿後遺‧有片】海水淹狗場 多狗患皮膚病 急需人手幫狗沖涼

「問他們會否願意做其他義工工作,例如清潔狗屋、狗籠、掃地、維修等,他們大都爽快答應,更說『做咩都無所謂,幫到狗狗就得喇』。真係無諗過會咁,好感動!」水車嚟喇!(RCAP)有水車,真係沖涼、打掃都快咗呀!(RCAP)拉條長水喉,邊到都可以沖涼了。(RCAP)(RCAP)真係好多人呀。(RCAP)一次過沖兩隻。(RCAP)(RCAP)洗埋地!(RCAP)