2015年10月2日星期五

中秋與貓賞月 Miu Miu旺角走失

《蘋果日報》,2015/9/30

「求神保佑Miu Miu快啲返番(我)身邊,就算有人啲攞咗佢去養,希望對佢好好!」中秋節正日的晚上9時許,讀者鄧小姐帶同兩隻愛貓Miu Miu及加菲,到旺角櫻桃街公園賞月,她將加菲從貓袋抱出,另一隻手則按住袋中另一隻白色波斯貓Miu Miu之際,Miu Miu突然逃脫,並走入草叢。

鄧小姐極為驚慌,「同妹妹搵到(凌晨)4點半」,更報警求助,但一直沒有發現,她不禁啜泣:「好擔心,唔知佢點,由佢4個月大養咗6年,我真係冇辦法,搵咗3日3夜」!

「(凌晨)4點半起身搵,6點又搵」鄧小姐自製街招及派傳單,亦在fb廣傳,盼放狗人士幫手留意Miu Miu蹤影。鄧小姐曾於警員協助下,翻看康文署閉路電視,「好可惜有個cam(鏡頭)壞咗」,她估計Miu Miu或走向大角嘴方向。有網友留言指,於大角嘴一天橋及地下隧道,見到疑似Miu Miu蹤影。

鄧小姐坦言「好內疚」,並哭說「當佢囡咁錫,嗰日冇意識帶條貓帶,疏忽咗」,其妹妹的男友亦幫手,帶乾濕糧及Miu Miu的玩具到處尋貓。