2012年9月20日星期四

衰人領養 狂虐小狗 平姐信錯街坊 心痛自責

《蘋果日報》,2012/9/20

早前《蘋果》報道,被騙傾家蕩產照顧60多隻被遺棄貓狗的「平姐」孔雲平,日前發現她給人領養的一頭小狗,竟遭人扑爆頭棄於粉嶺軍地山頭。平姐眼淚直流指小狗叫BB,額頭穿了一個洞,傷口發炎流膿,身體非常虛弱,「佢三個幾月時俾人領養,家一歲,但體形同當時冇大分別,可以想像嗰個人點虐待佢」。

骨瘦嶙峋的BB,不但頭破血流和患上皮膚病,更染上牛蜱熱而嚴重貧血,「醫生話希望兩個星期後仲見到佢」。

義工祝BB康復

平姐不斷自責當天將BB送給街坊黃先生,「佢講到自己好愛狗,我見街坊街里,就畀佢領養,點知搞成咁!」平姐之後跑到領養人黃先生的家對質,但他不在,「我想報警,但唔夠證據,又怕佢報復燒咗狗場」。

《蘋果》八月初報道,平姐因照顧貓狗傾盡200萬元退休金,事後還因不慎墮坑而差點爆肝,出院後身體虛弱,幸得一班青年義工出錢出力幫她。這天三名義工幫平姐帶BB看獸醫後,買了些豬潤給BB補血。做化妝的阿U一邊替BB清洗傷口,一邊氣憤地罵︰「點解啲人咁冇人性!唔養都唔使虐待佢……」她沉默了片刻,像禱告般說︰「我生日願望係希望佢好番。」原來當天正是她24歲生日。

另一名讀浸會大學的義工阿怡,更是走堂來照顧BB,她伸伸脷說︰「我問准阿媽,阿U一個人唔夠力搬BB去診所。」19歲讀城市大學的阿Yup,更是這班義工的召集人,「我睇到你哋篇報道後,喺facebook開咗個『仗義幫助善心平姐』嘅群組,有500幾人like」。當中更有30多名青年人輪流到狗場做義工。

醫藥費逾萬元

昨天,BB情況危殆,平姐和義工們即時帶牠到元朗一間獸醫診所。平姐擔憂說︰「睇一次醫生最平千幾蚊,今次我諗要留醫,可能要萬幾蚊醫藥費,BB貧血要輸血,一包血要3,000幾蚊……」醫生其後轉介BB往旺角另一診所留醫。

平姐說義工們都是學生,難以長期支付醫療費,希望有心人可以幫幫BB,助她度過難關。