2019年1月17日星期四

689、MC興 「智者」出擊對付野豬

《蘋果日報》,2019/1/16

前特首梁振英至今未就律政司唔告佢件事出嚟「耀武揚威」,相信傷透唔少梁粉心,但唔使驚,狼英已經藉野豬問題回魂!暗啞底支持恢復獵殺野豬嘅狼英連日被轟,漁護署話人道毀滅冇用,反而會研究防範野豬推跌或揭開垃圾桶覓食,狼英似乎心有不甘,噚日喺社交網站貓哭老鼠話「平白餓死野豬,人道嗎?」下一句先係重點:「肚餓的野豬,攻擊人的可能性更大。」

漁護署K.O.︰識游返市區!

查實王國興噚日喺東區區議會曾建議將啲野豬送晒去無人島,減少影響市民,漁護署官員反駁指野豬游水好叻,若島上冇嘢食啲豬就會游水返市區搵食,換言之條橋完全唔掂。跟住狼英就喺社交網站對漁護署嘅講法表示同意,話野豬問題核心係「食」,指野豬食量大,郊野公園唔夠食,就食垃圾入面嘅廚餘,但一旦管理好啲垃圾桶、垃圾站,野豬冇廚餘食,野豬一家食乜好?仲提問:「餓死野豬,人道嗎?」,好似好有同情心咁,但繼而話餓咗嘅野豬「攻擊人的可能性更大」,講到底都係撐佢嘅人道毀滅論啫!

八方問過獸醫,指野豬唔係狩獵性動物,佢哋肚餓時第一件事係搵食而唔係攻擊人,加上野豬戒心重,就算好餓,除非有人刻意滋擾,否則唔會主動攻擊人。