2019年1月13日星期日

數碼港野豬撞飛小童

《蘋果日報》,2019/1/12

行政會議成員兼立法會議員劉業強前日在特首答問大會提議引入野豬天敵,以解決野豬擾民問題,被網民恥笑。劉昨在facebook發文澄清,解釋其原意是要反問政府「再唔做嘢,唔通要引入野豬天敵幫手控制咩?」他又上載了一條短片,顯示一名正在踏單車的小孩在數碼港被野豬撞跌。

漁護署:不考慮引入野豬天敵

根據片段,一隻野豬在數碼港的海濱長廊草地上奔跑,撞跌騎在單車上的小孩。小孩傷勢似乎不重,可以馬上站起奔跑,由一名成人抱起。片段由劉業強上載facebook,並加入「再唔做嘢,唔通要引入野豬天敵?」

劉業強前日在立法會向林鄭月娥提問說:「鑑於現時係野豬已經殺入咗市區,威脅市民嘅人身安全,咁會否讓野豬隊復出,或者係用一啲另類嘅方法,係引入野豬嘅天敵嚟香港呢?」其言論惹來質疑,他昨日在facebook澄清,表示知道此做法「當然行唔通」,不可能「令香港變成Safari」。他說:「其實我嘅意思係:現時野豬已經殺入市區,威脅市民人身安全,政府會否讓野豬狩獵隊復出?如果再唔做嘢,唔通要引入「野豬天敵」幫手控制咩?」

在昨日的大埔區議會會議上,亦有議員就引入野豬天敵的可行性質詢署方。高級濕地及動物護理主任張家盛回覆指,野豬的天敵主要有兩種:頂級肉食動物例如獅子、老虎等或者野豬疾病,但兩者風險比其他解決方法高,署方暫不考慮。