2014年1月1日星期三

麗麗被虐喚全城愛心

《蘋果日報》,2013/12/31

在中國人的地方,動物向來只是食物的代名詞,是小貓麗麗的斷腿(圖),在過去一年喚回人間慈悲。一直協助麗麗的非牟利獸醫服務協會執行主席麥志豪認為,麗麗被虐和八流浪牛被撞是過去一年的重要新聞,期望長遠可以成立動物警察隊和修訂法例,保護動物權益。

爭設動物警察及修例

麥志豪形容,2013年是動物維權的轉捩點,「從未見過動物新聞可以上港聞咁耐,巿民會持續關心,對我哋嚟講係好大強心針,以前一兩隻野豬唔會有咁多人理,今次好多人睇Tommy仔(野豬),都係歸功於麗麗」。

他認為,八隻流浪牛被撞死亦是今年重點新聞之一,警方的意識仍有待提高,「佢哋當日只係準備拖啲牛去食環署,冇諗住化驗,點解feel唔到有奇怪?唔會諗吓都幾得人驚喎,呢個係乜嘢人嚟㗎呢?」展望明年,他和同路人會繼續爭取成立動物警察,長遠是修例。加重虐待動物罰則。他直言,過去反皮革、反海洋公園,與盛智文對抗,是以卵擊石,「但希望可以令佢哋收斂啲,起碼海豚表演由六場減到四場」。