2018年5月3日星期四

失明貓「奶茶」垃圾堆重生 義工籲莫棄生命:「牠們眼中只有你」


原文連結在此: https://www.hk01.com/社會新聞/183542/失明貓-奶茶-垃圾堆重生-義工籲莫棄生命-牠們眼中只有你

同病相憐的貓咪,截然不同的結局。

獨立義工Aster領養了兩隻同樣被遺棄並且失明的貓咪。幸運地,失明貓「奶茶」經過一輪悉心的照料,現已成為了一隻跳跳扎的健康貓咪。但不幸地,另一隻失明貓「細細」則敵不過病魔的摧殘,離開了Aster的懷抱。

拯救過無數生命,Aster慨嘆正當一班熱心人努力拯救動物同時,又有另一撮人不斷殘害和遺棄小毛孩們,她衷心希望人類要好好愛惜動物,「動物好單純,佢哋嘅世界就只有你」,「如果你有壓力,可以搵唔同方法去發洩,但唔好用動物」。

獨立義工Aster家中有11隻貓咪和一隻大狗,其中一隻就是失明貓「奶茶」。主人替寵物改名字,多數都離不開牠的特徵和嗜好,但「奶茶」這個名字則代表著牠被主人遺棄的經歷。

「上年12月,有人喺荃灣垃圾堆入面,搵到隻不停慘叫嘅貓,成身都係垃圾同奶茶,所以我就叫佢做奶茶」。新主人Aster憶述起與「奶茶」的第一次見面,仍感心痛。「初初佢對眼係不斷惡化,眼球凸晒出嚟,全部都是膿」,「去動物診所,佢瞓喺氧氣箱,好辛苦,不停叫,我又唔可以抱佢,嗰時我真係好心嗡,好心痛」。在診所的一個月,Aster不斷和「奶茶」打氣,「我同佢講,如果你唔食嘢,你就唔得喇,你自己要爭氣」。
失明貓「奶茶」被遺棄,幸得義工收養。(鄧穎韜攝)
失明貓「奶茶」被遺棄,幸得義工收養。(鄧穎韜攝)
失明貓「奶茶」被遺棄,幸得義工收養。(鄧穎韜攝)
失明貓「奶茶」被遺棄,幸得義工收養。(鄧穎韜攝)
奶茶捱過了眼球移除手術。(鄧穎韜攝)
奶茶捱過了眼球移除手術。(鄧穎韜攝)

幸運地,爭氣的奶茶捱過了眼球移除手術,住了一個月醫院,終於可以回家。「我真係好開心,因為等咗咁耐,終於等到」,「佢恢愎得好快,做咗手術無耐,留喺籠入面嗰陣已經彈來彈去,要玩,癲晒」,現在「奶茶」更成為了家中的小惡霸,經常欺負其他貓咪。「失明貓其實比較敏感,因為佢睇唔到嘢,但佢真係好勁,好有生命力」。回想起拯救「奶茶」的整個經歷,Aster稱彷彿像昨天發生一樣,「如果你唔放棄,去嘗試,去搵希望,真係會有奇蹟出現」。
現在「奶茶」更成為了家中的小惡霸。(鄧穎韜攝)
現在「奶茶」更成為了家中的小惡霸。(鄧穎韜攝)

沒多久,Aster 遇上同病相憐的「細細」,「細細當時畀人掉咗喺黃大仙龍翔中心公廁,一見到佢嗰陣,隻眼已經係唔正常,比一般貓大好多,我哋同佢搵咗幾間診所,到第四間診所先肯幫佢做手術」。由於「細細」做手術需要輸血,於是Aster將「細細」的故事放到網上,尋求輸血貓的幫忙。「放上網之後,好大迴響,我哋諗都無諗過,好多人好熱心,幫細細打氣,又想捐錢畀細細」。有支持,當然亦有反對,「有人話佢個樣好核突,話佢對眼好核突,我們喺網上出帖,畀人投訴過好多次,但我哋無辦法,呢個係佢,佢都唔想,佢都係無辜,你仲要加多腳,唔係啩」。
另一隻失明貓「細細」,手術後不幸過世,Aster傷心不已。(鄧穎韜攝)
另一隻失明貓「細細」,手術後不幸過世,Aster傷心不已。(鄧穎韜攝)

每次提到有網民惡言攻擊「細細」,Aster都十分氣憤,但一提到「細細」的離世,她則泣不成聲。「做完手術後,好不幸,無耐佢就有腹水,又爆濕疹,腹膜炎,之後試過唔同療法,但細細最後都走咗」,Aster抹著眼淚稱,「我哋同佢經歷好多,細細鍾意咩我都會買畀佢,細細有好多衫仔,我又會在帶啲公仔返去陪睡覺,細細有自己專屬床仔,有自己專屬嘅呢樣嗰樣,你都應該感受到我哋對佢嘅投入,所以佢嘅離開,真係對我好大打擊」。
Aster慨嘆有人不斷殘害及遺棄貓狗。(鄧穎韜攝)
Aster慨嘆有人不斷殘害及遺棄貓狗。(鄧穎韜攝)

「奶茶」、「細細」,還有數以百計的貓咪,Aster救助一隻又一隻。她慨嘆,當一班熱心人努力拯救動物的同時,又有另一撮人不斷殘害和遺棄牠們,令她既氣憤又心痛,「如果你有壓力,可以搵唔同方法去發洩,但唔好用動物」,「其實動物好單純,因為佢哋個心只會向住你,佢哋咩都無,佢哋嘅世界就只有你,真心希望大家要好好愛惜動物」。