2019年3月5日星期二

貴婦狗被棄屯門竟 一家團聚!毛守靠晶片尋回6年前走失原主人

《晴報》,2019/3/4

於上星期六,屯門狗公園又有一貴婦狗被棄,毛孩守護者(毛守)到場處理,發現狗狗有晶片,聯絡後竟找到牠的原主人。原來「北北」在六年前大埔原主人的家走失,主人許太一直都掛心北北,可惜六年來毫無音訊,本以為北北變成流浪狗後已離世,許太受訪時激動地說「好多謝毛守呀Kent,冇諗過六年後可以一家團聚!」
▲北北這次被救的可愛樣子。

事發於星期六下午,屯門狗公園有一中年男子棄狗,好心人見狀即救起狗狗並聯絡毛守,毛守Kent到場後檢查狗狗晶片,聯絡到原主人許太,當時許太興奮不已,現時已接回北北。許太指「北北喺6年前唔見咗嘅,喺大埔屋企自己開咗道門走咗出去,嗰陣時搵咗好耐都搵唔到,好彩佢有打晶片所以可以報失。咁多年嚟我哋一直好掛住北北,直到星期六收到毛孩守護者通知話有人遺棄北北系屯門,好多謝佢通知我接返北北!」事隔六年的重逢,竟由棄養促成,雖然可笑但亦算是大團圓結局。
▲六年前失蹤前的照片。

現時已11歲的北北,當晚許太已帶北北檢查,發現年長的北北現有心臟病3-4級、肝、膽都有細菌感染,「唔知佢失蹤呢6年點過! 心痛佢而家有心臟病, 醫生仲話唔好比佢激動,怕心臟隨時頂唔順!」許太更指重遇時一叫「北北」,狗狗就十分興奮,相信北北也一直沒有忘記他們,雖然北北已不及以往可愛,但也十分感動可以重聚。
▲現已11歲的北北。

這次的大團圓,全靠主人當初有登記晶片,而恰好多年來也沒有更改聯絡電話,才能促成美事。毛守Kent指,大部分主人也沒有以個人名義為狗隻登記晶片,因為怕「出咗事搵到自己」,「我哋執到啲棄狗,超過七成也沒有登記晶片,可惜法例的漏洞,讓那些不良主人未能受到刑責。」這次的事件,Kent亦想借此提醒各位主人,一定要以個人名義為狗隻登記晶片,萬一有意外亦可報失,增加尋回狗隻的機會。