2019年3月5日星期二

「懶型主人」放狗不拖狗 三車連環車死狗

《晴報》,2019/3/4

狗狗需要散步,散步需要戴狗繩已經是常識了吧!可惜經常有主人貪方便不牽狗繩,最終導致悲劇發生。今日下午屯門又有因不牽狗繩散步的慘劇發生,最終狗狗被三車連環車死,連腸子也掉出來慘死。早前拍攝動物保護電影《毛俠》的藝人安采妮(Charlie)也剛好在現場,最終全身血地「執屍」,力勸大家不要看輕狗繩的重要性。
下午時分,《毛俠》監制陳達仁在其Facebook專頁上貼出兩段影片,當中有一狗狗被車車死,他氣憤地寫道「嚴重事故, 死人主人懶有型唔拖狗,采妮遇到狗狗第三車連環車死,而冇任何一個司機停車!路人合力救援!狗狗最終不冶!」

第一段影片中,聽到女主人不停在旁哭喊,但狗狗已經動也不動,而安采妮及途人則合力搬狗上車直奔醫院。女主人在Charlie搬運狗狗到獸醫診所時一直大喊「Lucky醒返呀!Lucky!」,狗狗進入手術室後更哭道「唔得喇,瞇埋眼喇...」狀甚傷心。
最後安采妮力勸大家「真係真係要拖繩!你以為隻狗好叻可以跟住你,但其實唔係嫁!隻狗成條腸走出嚟,一個生命就咁走咗。你以為好型,但其實唔可以咁!」網友紛紛責怪主人不拖繩的行為,要再次警惕主人,放狗必需拖繩。
資料來源:陳達仁Facebook