2018年11月1日星期四

將軍澳走失雞尾鸚鵡 主人每天到車站前舉牌 盼獲市民留意


原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/253382/將軍澳走失雞尾鸚鵡-主人每天到車站前舉牌-盼獲市民留意
本月19日晚上7點半,將軍澳清水灣半島有主人走失一隻雞尾鸚鵡(又稱玄鳳鸚鵡)「金金」,主人每天外出尋找愛雀,可惜遍尋不果,為了讓更多市民幫忙尋找,主人更不惜每天在車站舉牌。
金金是一隻黃化雞尾鸚鵡。(相片由受訪者提供)
金金是一隻黃化雞尾鸚鵡。(相片由受訪者提供)

將軍澳清水灣半島走失
雞尾鸚鵡「金金」主人Hailey接受《香港01》訪問,談及金金走失經過時指出:「我哋喺窗裝咗窗網,長期都有打開窗,不過果日佢喺個窗網攝咗出去。」由於當時是晚上7時半,窗外漆黑一片,Hailey難以看清楚金金的飛走的方向,她與家人隨即出門尋找金金的下落,在清水灣半島住所附近尋覓,可惜遍獲不果,「喺頭三、四日黃金時期,我每日都會喺唔同地方搵,例如屋企樓下平台、山頭。」
Hailey和家人認為上腳環並不人道,所以金金腳上並沒有腳環。(相片由受訪者提供)
Hailey和家人認為上腳環並不人道,所以金金腳上並沒有腳環。(相片由受訪者提供)

每天車站舉牌盼獲市民留意
「我哋已經通知所有屋苑管理員,如果有消息可以通知我哋,亦都係會所張貼咗告示。」Hailey於Facebook各大雀鳥群組張貼尋雀啟示,希望區內市民可以留意到金金走失的訊息,她與家人亦每天輪流外出尋覓,「我哋前幾日有貼過街招,但係已經俾人搣咗。」

終於有一位小巴司機向Hailey表示曾經遇見金金,她轉述司機說話的內容指:「佢每日都會喺小巴站附近餵雀,最近有見過疑似係金金嘅雀。」
Hailey:「呢張佢笑得好開心......」(相片由受訪者提供)
Hailey:「呢張佢笑得好開心......」(相片由受訪者提供)

鍥而不捨地尋覓
金金自本月19日走失,至今已失蹤十多天,但Hailey仍然每天帶著告示牌到車站,希望市民能夠幫忙留意金金的下落。她曾多次致電SPCA、漁護署,亦未有金金的消息。但Hailey決不放棄,她哽咽地說,「我哋係佢嘅全部,佢都係我哋嘅全部,無論搵唔搵到佢都好,佢都係我屋企人,我地嘅關係唔可以分割。希望大家繼續俾機會我哋搵佢。」Hailey指出,飼養寵物是對牠一輩子的承諾:「我好希望可以遵守對佢嘅承諾。」
主人Hailey與家人一直不放棄,每天到車站舉牌。(相片由受訪者提供)
主人Hailey與家人一直不放棄,每天到車站舉牌。(相片由受訪者提供)

走失鸚鵡檔案
名字:金金
性別:男
年紀:一歲半
品種:雞尾鸚鵡(又稱玄鳳鸚鵡)
走失日期:10月19日 下午約7時半
走失地點:將軍澳清水灣半島
特徵:右翼有少許啡色漬,其中一隻後腳指指甲明顯較短。

大家假如在街上發現金金,請聯絡梁小姐(電話:5160 1273)。
由於金金比較膽小,市民亦要保持冷靜,Hailey指出,「如果唔驚雀,可以嘗試遞出手指,佢見到有手指喺腳仔附近,都會主動行上去。」金金喜歡被人撫摸頭部、臉頰,但避免觸摸牠的身體,市民嘗試以上方法安撫牠的情緒。