2018年11月21日星期三

為食唐狗兩度被漁護署捕捉 義工笑指:有咩理由咁蠢?


原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/260875/為食唐狗兩度被漁護署捕捉-義工笑指-有咩理由咁蠢
早前(16日)Facebook各大寵物群組裡,出現一則領養帖文,內容指一隻為食唐狗兩度被漁護署捕捉。有義工向《香港01》表示,狗狗被捉的原因,竟然是因為太為食。
大埔Sun被漁護署兩個月捕捉兩次。(受訪者提供)
大埔Sun被漁護署兩個月捕捉兩次。(受訪者提供)

早前在Facebook群組「唐狗會學習營」有一則帖文指,唐狗Sun在兩個月內兩度被漁護署捕捉,《香港01》致電義工Irene Lau了解狗情況,「Sun係大埔公路附近流浪嘅唐狗。我哋六月底幫佢做絕育、放回。」

Sun絕育後,Irene便把牠送回原本生活的地方,豈料牠回去一個多星期,再被漁護署職員捕捉,「因為佢實在太為食喇!我哋幫佢絕育嗰時,第一次用嘢食引佢入籠捉佢。通常畀人捉完一次都會好驚嗰籠,估唔到之後又因為為食被捉走。」
為食Sun。(受訪者提供)
為食Sun。(受訪者提供)

「絕育時有幫佢打晶片,登記咗主人。」漁護署職員聯絡上義工,請義工接回牠。其後,義工再把Sun送回原處,豈料牠在今年八月竟然再次被漁護署捕捉......連續兩度被捉到漁護署。義工引述漁護署職員指,擔心再會捉走Sun,所以建議義工不要再放走牠。Irene笑說:「有咩理由咁蠢?」

現時,Sun寄宿在元朗的犬隻訓練學校中,其住宿費用由獨立義工負責。
Sun是非常可愛、親人。(受訪者提供)
Sun是非常可愛、親人。(受訪者提供)

義工早前已經為Sun進行身體檢查、驗血,並注射預防疫苗,可開放領養。Sun的性格親人親狗,非常適合成為家庭成員,「如果喺房,佢都會主動行埋嚟,都畀你摸。如果有嘢食,佢就會自動獻身。」
Sun超級為食。(受訪者提供)
Sun超級為食。(受訪者提供)

領養條件方面,領養者需年滿25歲,居住的地方允許養狗,必須家訪。Irene指出,「一定要喺室內飼養,不能放養。」目前,最主要想找領養家庭,如果領養者本身有養狗,亦可嘗試暫托,再考慮領養。