2018年11月10日星期六

女生帶埋狗仔搭港鐵 啱定唔啱?網民熱議

《蘋果日報》,2018/11/9

星期四有網民喺facebook公開群組上載咗一張相,係喺港鐵車廂入面影嘅,座位上有一個着住校服裙嘅學生抱住一隻白雪雪嘅狗仔,引嚟網民熱烈討論,究竟女學生嘅行為啱唔啱?有網民引用港鐵附例,話港鐵範圍係唔可以帶動物進入嘅;有人就覺得唔影響其他乘客就可以;亦有聲音重提建議港鐵增設動物車廂。

張相影到喺主人懷抱嘅白色松鼠狗好似唔係幾精神,帖文引嚟差唔多200個留言,有網民同情學生妹:「可能隻狗有事帶去睇醫生,學生妹錢唔多,人哋有需要你想佢點呀?」有人就提出好實際嘅問題,如果狗狗屙屎屙尿點算呢?本身亦有養狗嘅網民就話用返個狗袋會好啲,始終有乘客係怕狗、敏感。有網民更直截了當,認為大家唔使討論,叫影相嘅人如果認為學生妹唔啱嘅話,應該舉報佢,睇吓港鐵點處理咪清楚晒囉。

台灣捷運可與寵同行

立法會議員譚文豪近月去台北體驗帶狗狗一齊搭捷運嘅滋味,當地規定只要將動物入袋,就可以同主人一齊搭捷運同巴士,甚至有特定狗狗公車,每逢假日主人可以直接拖繩帶寵物上車。另外,佢亦都做咗個小測試,就係喺星期六下晝5、6點,拖住一個載住狗狗毛公仔嘅狗袋,喺港鐵太子站頭尾車卡上車,見乘客都唔太抗拒,認為港鐵可研究用頭尾車卡設為假日動物車廂。點解佢會咁做呢,其實舊年佢喺議會,已經兩次動議希望港鐵對增設動物車廂做研究同諮詢,又引用台灣、日本、南韓同埋歐盟做例子,但一直都冇下文。

最後都要提提大家,根據港鐵附例,除咗港鐵公司行使其絕對酌情權許可或准許者之外,任何人唔可以將任何動物或禽畜帶入去鐵路處所任何範圍,除非係導盲犬,否則違者最高可被罰款2,000元。