2013年3月13日星期三

寵物公園偏僻 宣傳不足

《東方日報》,2013/3/13

「唔係有朋友同我講,我都唔知多咗個寵物公園!」大埔街坊林先生指住處與設有寵物角的廣福公園相距甚遠,一直難以帶同愛犬使用設施,近日才從朋友口中聞悉頌雅路兒童遊樂場早在一年多前已加設寵物角,欣喜之餘,卻有感康樂及文化事務署宣傳不足,「開咗成年有多都唔見有咩宣傳,而且個位又偏僻,好多狗主都唔識去,康文署應該做多啲嘢吸引多啲人帶動物嚟!」

康文署於去年初在頌雅路兒童遊樂場加設寵物角,屬大埔區內第二個寵物公園。

建築費150萬元

康文署發言人稱,頌雅路兒童遊樂場寵物角於去年一月正式啟用,建築費用為一百五十萬元,並曾在場地附近主要街道懸掛宣傳橫額、上載資料於康文署網頁及在報章刊登有關設施的資料等。發言人又補充說,寵物角於假日的使用率較高,開放至今亦未有接獲場地缺乏宣傳投訴,但正計劃於該處舉行活動,以及於區內加貼橫額,以加強宣傳。