2018年11月2日星期五

土瓜灣工廈重建 倉貓急需義工幫忙捕捉 至少七隻貓需安排領養


原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/253943/土瓜灣工廈重建-倉貓急需義工幫忙捕捉-至少七隻貓需安排領養
昨天(31日),有網友在Facebook群組發文,指土瓜灣工廈貨倉裡有數隻倉貓急需尋領養,由於貨倉將於12月底遷出,時間非常緊迫,現急需義工幫助。
工廈內倉貓數量曾逾20隻。目前貨倉內有3隻大貓、4隻小貓。(相片由受訪者提供)
工廈內倉貓數量曾逾20隻。目前貨倉內有3隻大貓、4隻小貓。(相片由受訪者提供)

高峰期逾20倉貓
隨港鐵沙中線發展,土瓜灣近年成為發展商眼中的「潛力股」,紛紛收購該區土地進行重建。網友梁小姐上班的工廈亦不能倖免,而最令她憂心的,莫過於公司對面一家貨倉裡的倉貓。梁小姐向《香港01》表示,「我2014年喺度返工時,已經有貓㗎喇。」由於貓隻沒有絕育,所以近年在貨倉開枝散葉,最高峰時期曾出現二十多隻貓。

今年四月,梁小姐曾向義工求助,義工於清明節當天成功捕捉18隻倉貓,為牠們絕育並安排領養。幸好,倉貓全數得熱心人領養,不過有3隻倉貓因不適應新環境,被迫送回工廈。她表示,早前再度聯絡義工,可惜義工與毛先生過去就絕育費用,曾發生不愉快的經歷,所以未獲得回覆。「我無辦法之下,唯有上網問。」
經過上次捕捉行動,倉貓的戒心明顯提高。(相片由受訪者提供)
經過上次捕捉行動,倉貓的戒心明顯提高。(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
倉貓戒心強 需經驗義工幫忙

梁小姐把倉貓情況張貼在Facebook 群組後,馬上獲得網友支持,更有好心人表示可以領養小貓。可惜,目前最大的困境是倉貓難以被人捕捉,「佢哋戒備心好強,根本埋唔到去,一見到人就雞飛狗走,要捉佢哋都有難度,所以要搵有經驗嘅義工。」

她曾聯絡香港動保團體「毛孩守護者」,負責人表示可以代為捕捉,但由於機構場地空間有限,無法安置倉貓,絕育後需要退回倉。不過貨倉的環境並不適合貓隻居住,梁小姐在訪問過程裡亦提及:「我宜家喺公司出面同你傾,對住個垃圾籮,而佢哋就瞓咗係隔離啲凳度,佢哋就咁樣生存。」倉貓身上亦長有貓蚤,健康狀況普通。而且工廈早晚需要重建,無法把倉貓留於工廈。

貨倉裡目前有七隻貓,當中有三隻成貓、四隻幼貓,梁小姐相信工廈裡不止七隻貓,她指出:「其中有隻大肚貓,我今日完全無見過佢,唔知佢去左邊。」懷疑牠躲起來生產,屆時將會多幾隻小貓需要領養。

如果拎去人道毀滅,我就唔會交出去。如果有人收養,就係最好嘅方法。
貨倉負責人毛先生

基於信仰無法帶貓絕育
《香港01》亦就倉貓問題致電予貨倉負責人毛先生,「我養咗有幾年,嗰時有貓喺我公司門口生咗貓仔,我好心就捉咗佢返去養。後來,大廈停車場有隻貓夜晚係度喊,我就抱咗返嚟。」毛先生一開始沒意識為貓絕育,至後來母貓懷孕,便向太太提出建議。由於宗教信仰,不宜殺生,所以毛先生就此打消念頭,終導致倉貓不斷繁殖。
早前曾有義工到場幫助捉貓。(相片由受訪者提供)
早前曾有義工到場幫助捉貓。(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
(相片由受訪者提供)
望得好心人領養
「我唔想連累到佢哋(貓),所以睇下有無啲好心人可以收養。如果安排到絕育,費用各方面可以我負責。」由於工廈被發展商收購重建,毛先生的貨倉亦將於12月底準備搬遷。目前,他最希望梁小姐可以找到義工幫忙,「有啲交俾人領養,我見佢拍咗片返黎,啲貓都養到好幸福,環境各方便都好好。」毛先生盼貨倉裡所有貓都能夠找到愛錫牠們的主人。
梁小姐不時會帶貓糧上班,餵飼大廈的倉貓。(相片由受訪者提供)
梁小姐不時會帶貓糧上班,餵飼大廈的倉貓。(相片由受訪者提供)

如義工希望幫忙工廈裡的倉貓,歡迎透過email聯絡梁小姐:ceci32003@yahoo.com.hk