2017年10月28日星期六

店列11貓規 客:怕整到貓就唔好放出嚟

10月26日(四) 16:35
原文連結在此: http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20171026/bkn-20171026163559870-1026_00822_001.html

上月中藥房貓波子事件後,不少養貓店舖也張貼警告自保,東網亦在上月報道過,深水埗一間模型店亦張貼「貓會咬人,切勿觸摸」告示,提醒顧客別胡亂摸貓,其後該店更張貼以簡體字打印的詳細「在遇到店內貓兒的注意事項」,羅列切勿擅自餵貓及摸貓等11點的須知。但有模型愛好者認為店方安排荒謬,以簡體字在網上出貼反駁店家的「11大家規」:「有冇人會睇晒先入去睇玩具?真咁怕整到隻貓就唔好放佢出嚟。」

該反駁貼文日前於Facebook群組「港模營」張貼,模型愛好者Focke認為店家張貼有關的「11大家規」安排荒謬:「有冇人會睇晒先入去睇玩具?又唔明是否要拿着盒模型一邊行一邊睇?真咁怕整到隻貓就唔好放佢出嚟。有幾次差點踩到佢…」Focke又表示,店家若真怕貓兒傷人,不如更改經營模式,讓顧客不內進購買模型,便可兩全其美。

Focke的貼文張貼後群情激憤,不少網民認為Focke指控無理,不應該影響貓兒生活空間:「你唔滿意咪唔好去幫襯」其後群組管理員更刪除貼文。

店家的「11大家規」張貼於店外櫥窗,列明不要餵貓、不要在貓前展示食物、不要跟貓四目交接、不要發出過大聲響讓貓兒受驚等,另外亦有列明如有小童進店,大人亦要給予指引等,如有人違反引致損失,將不受理索償。

店主張先生曾向東網表示,店內有兩隻貓店長分別為「冧冧」和「廿二」,在店內飼養多時,因藥房貓波子事件後才張貼警告自保,店方其後再在網上表示:「明白大家都好保護香港貓,貼出告示就必定的,佢睇唔睇佢嘅事,一個人本質你不能控制,做小小嘢只希望自己安心點。」

網民有話說:

Alan Lai:貓店長貓店員,都要自危;深水埗某模型店的「22號」、「冧冧」都要戴定頭盔...

車文晶: 我覺得「小童」呢兩隻字要放大佢。

Cyprus Pig: 就嚟要响門口播帶。