2018年6月8日星期五

狗女踩腐液 爛掌險跛

《蘋果日報》,2018/6/7

西環有狗女疑踩中大灘腐液,四掌紅腫爛肉,真冇陰功。事發喺星期一(4日)中午12點幾,陳小姐拖住近12歲嘅約瑟爹利「朱古力」散步,經過堅尼地城新海旁一間食店外,附近燈柱旁有灘液體,朱古力踩咗落去,就搞到要睇獸醫。陳小姐話當時朱古力好唔妥:「佢(朱古力)好快左手抽起咗,趷下趷下,我以為佢抽筋定拉親,即刻抱起佢去附近朋友開嘅餐廳坐低,擺佢落凳佢都趷起,我就抱佢去睇獸醫。」

醫生發現朱古力四掌紅晒,左手最嚴重,要剃咗毛先用到消炎水抹傷口,棉花黐住好多啡色凝固物體。陳小姐話「聞到好濃烈、好似鹼水糭嘅鹼水味」,相信朱古力俾嗰灘不明腐液灼傷。

醫生就話,無論高濃度嘅鹼性或酸性液體都可灼傷皮膚,之後處方抗生素、藥膏、止痛消腫藥畀朱古力,相信過兩、三日會逐漸康復。不過,陳小姐好心痛,仲自責以為係灘水,冇即刻抱起朱古力。之後陳小姐朋友通知嗰間食店,職員否認潑過腐液出街,但都即時去沖洗地下。