2018年3月28日星期三

疑羊咩湖走失流連上水街頭 網民:怕佢畀狗食咗

2018-03-27 10:32
原文連結在此: https://www.hk01.com/突發/172113/迷途小羔羊-疑羊咩湖走失流連上水街頭-網民-怕佢畀狗食咗
有網民前日(25日)深夜在FACEBOOK群組,上載了上水街頭一頭小羊流連的相片,並留言「走失羊」。據知,發現羊的地點在梧桐河附近。拍攝上載照片的網民留言稱:「佢(羊)叫左成晚架啦,我都盡力捉佢,但最後放棄左。佢仲係現場行緊,希望佢唔好比狗咬...」其後又謂:「隻羊比狗追,我想捉又捉唔到,搵到羊竇又搵唔到羊佬,發現羊既地方又同個羊竇好遠,趕唔到翻去」。 

為何會有羊咩咩在街頭流連?據了解,香港北區仍有牧羊人,會定期放羊外出食草,放牧地點則被稱為「羊咩湖」,位置鄰近梧桐河,因此有理由懷疑小羊是放牧時意外走失,未能回家致流落街頭。事隔逾一日,至今日(27日)凌晨據知仍未尋回小羊。

網民見到羊咩咩相片大呼可愛,紛紛留言指擔心羊咩咩的安全:「怕佢比狗狗食咗咬傷」、「希望唔好俾人捉黎食!」
(圖片來源:Ka Chun Mok / ‎上水粉嶺人分享會)
(圖片來源:Ka Chun Mok / ‎上水粉嶺人分享會)