2018年7月29日星期日

11歲貴婦狗仔仔屯門走失 主人:我成晚掛住佢掛到瞓唔著!


原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/216148/11歲貴婦狗仔仔屯門走失-主人-我成晚掛住佢掛到瞓唔著
網民Kate所養的玩具貴婦狗現年已11歲,名叫卒卒;7月26日於屯門市廣場賽馬會投注站附近走失,事發後全家總動員四處外出仍遍尋不果。不過Kate的兒子仍未放棄,每天下班時都會立即外出尋找卒卒的下落。
主人形容「卒卒」性格乖巧,平易近人。(KATE LAW)
主人形容「卒卒」性格乖巧,平易近人。(KATE LAW)

「卒卒」自出生後由Kate及其家人一同飼養,「卒卒」從小就會和Kate或其丈夫一同外出散步,十多年來外出的時候牠從來都未有走失。每天早上,「卒卒」就會與主人一起在屯門一帶散步,其兒子羅先生接受《香港01》的訪問時指:「「卒卒」係一隻好活潑好動嘅狗仔,再加上貪食唔怕陌生人嘅關係,佢很容易就會跟咗人哋同離開主人嘅視線範圍。」羅先生之後亦補充說道:「不過通常佢(卒卒)都識得自己返來,因為我哋屋企開鋪頭,佢同客人玩完都識自己返鋪頭,好鬼乖!」
「卒卒」的生活照。(KATE LAW)
「卒卒」的生活照。(KATE LAW)

但在7月26早上約9時,羅先生(Kate的丈夫)如常帶同「卒卒」和另外一隻狗狗到屯門市中心一帶散步,「「卒卒」平時好鍾意食下樹下面啲草,初時都有留意佢走咗去邊到食,但過咗一陣先擰轉頭就發現卒卒唔見咗。」,隨後羅先生和Kate立即報知漁護處、四處張貼街招尋狗啟事、亦有上載「卒卒」的相片到社交平台的狗狗群組,希望可以呼籲有心人留意牠的下落。
主人形容「卒卒」胸口有一撮白色毛,十分容易辨認。(KATE LAW)
主人形容「卒卒」胸口有一撮白色毛,十分容易辨認。(KATE LAW)

根據羅先生的描述:「「卒卒」走失嘅時候並冇帶頸圈,四隻腳嘅腳趾全部修剪過,心口同埋身體嘅毛基本上都好短,剩落來嘅四隻腳同頭既毛都有留長,而心口係有一撮白色毛,非常容易認到佢。」

Kate的兒子又表示,其母親擔心的原因不止是「卒卒」走失的事情,他又指「卒卒」年紀漸老,經常會有氣喘的情況,再加上近日本港天氣炎熱,擔心牠未能承受這種天氣。「我媽媽每晚就不停咁喊,但我知道呢個時候我要做嘅就係四處去搵「卒卒」,尋晚我都有上山搵咗幾個鐘,可惜都係搵佢唔到。」Kate的兒子說道並希望藉此呼籲任何人假如有「卒卒」的消息可以聯絡他們(9095 2755或6252 8378)。