2018年7月27日星期五

野豬嬲豬 男女被咬周身傷

《蘋果日報》,2018/7/26

香港好多地方都有野豬,非官方估計有成幾千隻,前日朝早11點幾,香港大學附近巴丙頓道近列堤頓道,就有一隻野豬嚟咬傷一男一女途人,野豬之後逃之夭夭,漁護署接到通知之後都好緊張派人去現場睇吓,但就唔見野豬,即日通知港大提醒師生遠離山邊,出入要同野生動物保持距離。

到噚日朝早6點幾,的士大哥馮先生揸的士經過相距現場大約500米嘅旭龢道垃圾站,見到一隻野豬喺度摷嘢食,但馮先生就唔知道呢隻野豬係唔係嗰隻野豬嘞。

舊年港大附近都曾經有野豬行過馬路,最後警察要出動盾牌用繩圍捕。前日遇襲嘅傷者分別係41歲陳先生同埋39歲周小姐,陳生當時行經過巴丙頓道,俾走出嚟隻野豬咬傷,臉、膝頭同手都有傷;周小姐就頭、胸、手腳受傷,兩個都要去醫院求醫。唔計今次,過去9年都發生過4宗野豬傷人事件,漁護署話噚日再同港大嘅人一齊巡視校園附近一帶,都未見野豬,漁護署話會繼續跟進,嘗試聯絡傷者了解多啲資料。香港野豬關注組幹事黃豪賢都希望慰問兩位傷者。