2017年6月29日星期四

警犬咩事被炒? 仲好唔駛搵命搏 轉眼搵到份筍工

2017-06-21 12:50
原文連結在此: https://www.hk01.com/動物熱話/99018/%E8%AD%A6%E7%8A%AC%E5%92%A9%E4%BA%8B%E8%A2%AB%E7%82%92-%E4%BB%B2%E5%A5%BD%E5%94%94%E9%A7%9B%E6%90%B5%E5%91%BD%E6%90%8F-%E8%BD%89%E7%9C%BC%E6%90%B5%E5%88%B0%E4%BB%BD%E7%AD%8D%E5%B7%A5
佢就係Gavel…因為太Cute,被人炒咗喇。恭喜晒,唔洗搵命搏做警犬!(Governor of Queensland fb)
  • 不少國家都以德國牧羊犬或比利時牧羊犬作為警犬,因為牠們英姿颯颯,反應敏捷兼服從性高。
  • 不過,這隻德國牧羊犬Gavel卻被辭退了警犬一職。牠原本是澳洲布里斯本的見習警犬,但在接受訓練期間被辭退了,原因係……佢太Cutie太友善喎。
昆士蘭洲長Paul de Jersey(左)非常喜歡Gavel。(Governor of Queensland fb)

鐘意陌生人𢱑肚腩
英國傳媒BBC報導,澳洲昆士蘭布里斯本一隻德國牧羊犬「Gavel」,由於他喜歡讓陌生人𢱑肚腩和抱抱,多過搜尋爆炸物和捉賊,終於領犬員決定免去牠16個月的警犬訓練,讓牠解甲歸田。當時Gavel約10週大,由於訓練期間要住在昆士蘭州州長官邸,昆士蘭洲長Paul de Jersey對Gavel一見鐘情,更決定為Gavel安排另一個更適合牠職位──「Vice-Regal Dog」。

正式上任前,洲長更安排Gavel簽署履新「合約」。Vice-Regal Dog即係做啲咩?合約上寫到明的了,Gavel的重任是歡迎遊客,即係PR公關狗囉!咁都幾好呀,至少「份工」安安全全,唔會有生命危險,薪高「糧」準,狗狗都係做這類工作比較開心!恭喜晒呀!呢份工真係好啱狗狗。Gravel 個簽名簡直一流!(qldgovernor IG)去年還是BB Gavel,憑住短手短腳大頭Cute樣,成功落選警犬訓練。(Governor of Queensland fb)Gavel的工作照片一放上FB,過千粉絲即時俾like 和留言。呢啲咪出色的「關公手段」囉!(Governor of Queensland fb)
成為Vice-Regal Dog的第二天,Gavel 已經要接待賓客了。