2020年12月3日星期四

拐貓賊被捕「可樂」終回家

《蘋果日報》,2020/12/2

疫情嚴峻,失業率高企,本港一片愁雲慘霧,然而抱守希望總會帶來光明。三個月大貓B「可樂」上周五遭偷走,失蹤三日終獲救。昨日建材公司如常開門,東主夫婦對愛貓失而復得,愛不釋手又攬又錫,重現笑容的貓主馬太坦言:「見到可樂嗰一刻,眼淚係咁流,好感動!」

三個月大貓B可樂上周五遭白衣男在店外抱走,事隔三日,警方拘捕偷貓賊並救出可樂。馬太前日接回可樂,但可樂疑受驚尖叫,「佢好似小朋友叫救命咁,我叫佢,佢先平靜咗」。

可樂昨晨被帶回荔枝角道的舖頭,馬太說:「我一直抱住佢,佢好鍾意我拍屁股呵佢瞓,佢好享受,佢一返到舖頭就衝上樓,但冇食嘢,明顯同平時唔同。」可能可樂仍猶有餘悸,表現反常,「平時我一返嚟,佢會即刻衝過來,今(昨)日佢反而匿埋,豎起晒啲毛,係驚。」

不過,可樂吃過貓糧及零食後,又變回紮紮跳的頑皮貓。為保可樂不再走失,走出街外讓不法之徒有機可乘,馬太買來貓繩,「我會放佢入籠,買條繩畀佢,放佢出門口,會用繩綁住。」

主人感謝街坊施援

她說街坊愛與可樂玩耍,她前日往警署途中,已收到十多名街坊朋友的訊息,通知她尋回可樂的消息。她感激曾經施援的各方人士,「冇諗到咁快搵到可樂,好幸運,離唔開大家嘅努力。」

馬太直言,可樂失蹤後,她打定輸數尋不回,「冇信心,覺得偷貓賊會滅口,佢生存機會好渺茫,當差人打電話畀我話搵到可樂,我冇出聲呆咗停喺度。」問到馬太會否痛恨偷貓賊,她不諱言:「唔係好嬲,自己都有責任!」