2013年4月8日星期一

文恩澄愛貓受襲 求助警方

《東方日報》,2013/4/7

新城DJ Ben前女友、歌手文恩澄(Rannes)最近受鄰居瘋狂滋擾,她受訪時稱在過去六個月內,鄰居投訴她在大埔村屋的單位內腳步聲大外,每周都向村屋管理員投訴其四隻愛犬狂吠擾民,令Rannes感不勝其煩:「我一年前搬入嚟,住咗3個月後,佢就話我行路大力發出聲響,但位鄰居住喺我樓上,我點會嘈到佢,之後位鄰居同佢大女,喺凌晨一點衝落嚟鬧,話我啲狗吠到佢哋,當時我都好有禮貌咁同佢了解情況同道歉,仲留電話畀佢,叫佢下次再嘈可以打畀我。」

Rannes一向愛錫動物,卻反被指「虐畜」,她表示已向警方備案。

Rannes為免狗聲擾人,花費裝隔音措施,惜投訴卻是有增無減,鄰居照舊向管理員投訴外,又發信去其他幾十戶鄰居指出其「五宗罪」。近日更發生其愛受襲事故,Rannes說:「爬上屋簷,我懷疑有人用水壓水喉射佢,嚇到隻跌落地仲拐吓拐吓咁行,呢個我真係嬲,但我都忍住。」

投訴信上列出Rannes五大惡行,令她感到委屈。

考慮約滿搬走

鄰居曾報警投訴Rannes噪音滋擾不獲受理後,上周竟向愛護動物協會(SPCA)投訴她「虐畜」:「「啲職員嚟到都話我啲寵物好健康,前任管理員同我講投訴嗰個人唔止一次投訴到人哋搬屋,佢亦都話我間屋其實好靜,唔係我問題,可惜呢個管理員最後亦被人投訴到辭職。」她表示為了寵物安全,已向警方和SPCA備案,必要時亦會在約滿後搬走:「其實真係唔知得罪佢哋咩嘢,又唔同我溝通,令我好困擾,希望唔好愈來愈過分。」