2012年5月22日星期二

同居賤男要分手 唔供樓唔養狗 女生求網友救寵物

《新報》,2012/5/22

一名女大學生錯識賤男,當同居數載男友移情別戀,他留下一個無力供款單位,以及一貓兩倉鼠兩老虎寵物,她面臨被收樓無家可歸之餘,亦無能力照顧兩隻老虎,惟有在網上討論區求人領養。網民反應熱烈,有網友更發起捐錢「買糧救」。

署名「紅茶淡定」的24歲女大學生,3年前與年長兩歲的男友相戀,他更付首期買入一個小單位築愛巢,男友聲稱鍾愛寵物,先後買了一貓兩倉鼠及兩老虎回家。女友即使反對,但男友堅稱會為寵物負責,最終她成為寵物照顧者。

人與寵物無家可歸

好景不常,早前男友移情別戀,留下一個無力供款的單位及5隻寵物,之後不知所蹤,女大學生情緒大受影響致病,既無法繼續在課餘當兼職,賺取生活費,亦無財力照顧寵物的起居飲食,當銀行一旦收樓,人與寵物俱會無家可歸。

女大學生遂在討論區留言,單是糧每包便要560元,連同貓糧及倉鼠的費用,對待業的她是沉重負擔,加上要應付最後一個學期的學業,實在無法兼顧,希望網民領養兩老虎。她說:「佢哋又蠢又大隻,優點係忠心,知道我呢排傷心都靜靜陪我,可惜我已無能力再去比一個好嘅家佢哋。」

「紅茶淡定」形容3歲大的法國老虎,性格蠱惑好動「出咗去就扮唔識人」,而2歲大的英國老虎性格蠢,但聽話。

雖然有網民認為她在「曲線」賣,但她重申不收分文免費領養,更多網民願意伸出援手。但最發人深省的是「冰王子」的留言:「你無咗男友,關啲仔咩事,明白你要讀書返工好辛苦,負擔好重,但決定帶佢哋返屋企個刻,應該陪伴佢哋下半世。你都識講佢哋好忠心,依家竟然係為咗男友、為咗自己嘅生活放棄佢哋,咁同始亂終棄無分別。如果伯母生完你後,因為老竇走咗佬,伯母將你交去孤兒院,你會有咩感受!」

劏房生活難容貓

「紅茶淡定」則表示,日後會在劏房生活,連同一貓兩倉鼠兩老虎狗無地方瞓:「我唔係遺棄佢哋,因為我都明白畀人遺棄嘅感受,只係希望佢哋有好嘅將來,起碼有人比多啲時間佢哋。」