2016年3月15日星期二

讚!職安真.漢子一口應承 吊工字鐵救4狗B

《蘋果日報》,2016/3/14

「讚!地盤叔叔都有溫情一面!」有狗義工二月底前往深水埗一帶,尋找1隻剛分娩的流浪狗媽媽及4隻狗BB,走遍多個正在施工的地盤仍遍尋不果,很擔心牠們一家的安危,直至兩日後的早上,終於發現牠們藏身在一個地盤的大型工字鐵深處,但都無辦法引牠們出來,「即使開晒罐頭都唔得」,幸而一班地盤工人出手相助,才成功救出全部狗狗。

當時他們在無計可施下,只好懇求地盤工幫忙,估不到地盤工一口答應,還叫來幾個人一齊幫手,「佢哋仲揸部吊機過嚟吊起嗰三舊大型工字鐵」。狗義工憶述,當時地盤工人相當細心協助,「佢哋好nice,好願意幫手」,仲話「狗都有生命㗎嘛,都要救佢哋㗎嘛,如果唔係死路一條」,令她大受感動。

狗義工透露,現時4隻狗BB已經全部被人領養,「啲地盤工人都keep住有問啲狗狗而家點,有時我哋都會畀啲相佢哋睇添」。她又指以往曾到過不同的地盤救狗,但從未有工人願意協助,「估唔到呢度嘅地盤工人咁有愛心,唔好睇少佢哋係藍領,平時粗粗魯魯咁,佢哋都有顆善心喺度,真係好多謝佢哋」。