2018年9月27日星期四

主人連失兩愛犬 雪橇犬沙頭角走失 同伴亦抑鬱亡


原文連結在此: https://www.hk01.com/寵物/239223/主人連失兩愛犬-雪橇犬沙頭角走失-同伴亦抑鬱亡
上月底本港連日大雨,導致各區多處出現水浸,沙頭角居民郭小姐亦受水浸困擾,但令她感到最難過的,莫過於居所花園忽視出現缺口,使愛犬雪橇「囂士」走失。「囂士」自9月3日失蹤後,至今已經三星期。當郭小姐每日牽腸掛肚之際,另一隻摯親狗狗洛威拿犬「洛仔」,也因「囂士」離開而抑鬱至死。目前郭小姐最大的希望,是如果有人收養了「囂士」,可盡快歸還。
囂士(左)和洛仔(右)都是郭小姐領養回來的狗狗。(照片由受訪者提供)
囂士(左)和洛仔(右)都是郭小姐領養回來的狗狗。(照片由受訪者提供)

從花園缺口逃出
《香港01》記者致電狗主人郭小姐了解詳情,她說家裡飼養了兩隻狗,分別是西伯利亞雪橇犬「囂士」和洛威拿犬「洛仔」。「囂士」是郭小姐一年多前領養回來的:「當時有位朋友飲醉酒,誤打誤撞喺寵物店買咗囂士返嚟,不過佢無時間照顧,所以就搵人領養。」

郭憶述「囂士」走失的經過:「嗰日係好天,我就放咗佢係花園,再送小朋友返學,晏晝我返嚟,佢已經走失咗。」好奇心滿溢的西伯利亞雪橇犬「囂士」在花園無故失蹤後,郭小姐才發現圍欄裡多了一個缺口。她猜測是因為今年8月底,香港連日大雨,導致她住所的花園出現水浸,而花園圍欄亦因此出現缺口。
「囂士」第一天來到郭小姐家裡,當時大約四、五個月大。(照片由受訪者提供)
「囂士」第一天來到郭小姐家裡,當時大約四、五個月大。(照片由受訪者提供)

手足終日鬱鬱不歡
「囂士」和「洛仔」的身型相近,當「囂士」走失後,「洛仔」乖乖留在家裡。問及洛仔現時的情況,郭小姐傷感地說道:「洛仔已經死左喇......」原來囂士走失後,「洛仔」就開始鬱鬱不歡,「囂士唔見咗頭兩、三日,佢(洛仔)都好似無咩反應咁,只係無咁活躍,去到第五、六日,佢就成日趴係度,唔肯郁,無晒心機。」

郭說,雖然「囂士」和「洛仔」偶爾會打架、爭寵,不過牠們一直都是好兄弟:「我估唔到佢會大反應到完全唔食野。就算我開晒啲罐頭,蒸晒牛肉畀佢,都唔肯食。就算塞佢食,佢都唔食,都會吐返出嚟。」她帶「洛仔」看獸醫,醫生都只能為牠注射皮下水,支撐牠的生命。洛仔連續撐了兩星期,最後還是選擇離開了。
郭小姐家裡還有貓,雖然貓咪不喜歡「囂士」,但牠仍努力示好。(照片由受訪者提供)
郭小姐家裡還有貓,雖然貓咪不喜歡「囂士」,但牠仍努力示好。(照片由受訪者提供)

「囂士」心絲蟲療程未完
「囂士」患有心絲蟲病,需定期接受藥物治療,走失前牠接受的療程已近尾聲:「療程需要六個月,佢走失當日,已經食到第五個月最後兩日,佢再食多一個療程,就可以返醫生度檢查,睇下仲有無心絲蟲。」走失了的「囂士」,本應需要做下一個療程,假如不立即找回牠,生命隨時受威脅:「宜家中斷咗,最怕佢心絲蟲未杜得晒,引發心肌梗塞。」郭小姐補充,除了心絲蟲藥,囂士還需要定期服用杜蟲藥。
囂士長大後的模樣。(照片由受訪者提供)
囂士長大後的模樣。(照片由受訪者提供)

傳心師:「囂士」被人用繩綁住
「其實最初我有諗過,佢去咗村入面有養狗嘅屋企度玩,不過之後搵過晒都無。最有機會係沙頭角公路原路一帶,可能有村民帶咗返屋企。」為了尋找「囂士」下落,郭小姐更加尋求三位傳心師的協助,「有一個(傳心師)話佢喺一個有蕉樹嘅地方流浪緊,喺草叢度行緊。有兩個(傳心師)話囂士畀人收養咗,其中一個話佢喺一間古舊嘅屋,畀人用繩綁住咗,另一個話佢畀一個著粉紅色衫嘅女士帶上車,拎咗返屋企。」

縱使傳心師的說法不一。但郭小姐相信,「囂士」仍活著,冀收養了囂士的好心人可以把牠歸還,好讓他們團聚:「真係希望執到囂士嗰個人,可以將佢畀返我。」
(照片由受訪者提供)
(照片由受訪者提供)
(照片由受訪者提供)
走失犬小檔案
名字:囂士Hills
性別:男(未絕育)
年紀:一歲半
走失日期:9月3日 下午約2時
走失地點:沙頭角公路萬屋邊村
特徵:頸戴銀鏈,額頭有類似梅花的花紋,尾白末端白色。
特別事項:由於囂士患有心絲蟲病,正進行藥物治療。

大家假如在街上發現囂士,請聯絡郭小姐(電話:6775 6034)。