2013年10月30日星期三

愛貓暴斃 主人投訴獸醫

《太陽報》,2013/10/30

現時政府對寵物美容服務未有監管,寵物醫療服務亦同樣缺乏保障,貓主狗主惟有自求多福!鍾先生飼養的貓Milky已有十八歲,以人類年齡計算已逾百歲,早前因手肘腫脹而向獸醫診所求醫。獸醫建議為Milky抽血及接受X光檢查,鍾因相信醫生專業而答允,惟檢查後Milky表現不適,最終疑因心臟衰竭死亡。「佢(獸醫)冇同我講過會有咩風險,但Milky一直係咁掙扎,佢淨係不斷叫我畀錢做檢查,我隻貓咁大年紀,佢係咪真係頂得住?」

有關獸醫診所發言人表示,獸醫為貓隻作檢查時發現牠身體軟弱,腎臟體積比正常小,而右前肢下方則嚴重腫脹,輕輕撫摸貓隻已掙扎。獸醫當時建議為牠進行驗血及X光檢查,並獲鍾先生同意。發言人強調,經獸醫評估後,認為貓隻適合進行上述檢查,且不會構成風險,而完成所有程序後,貓隻在各方面都跟當日剛到診所時一樣。

不過,鍾先生卻質疑診所推卸責任,故已向獸醫管理局投訴,希望為愛貓「討回公道」。獸醫管理局發言人指出,由去年至今,共接獲八十宗與獸醫有關的投訴,四十三宗毋須作紀律研訊,一宗交由研訊委員會處理,其他個案則仍在調查中,目前仍未有處分獸醫的個案。