2017年12月5日星期二

愛犬狂吠 提醒女主人逃生

《東方日報》,2017/12/4

愛犬猛吠又搲窗,提醒女主人火海逃生。田心新村火警發生於凌晨時分,事發時火勢蔓延迅速,大部分村民嗅到燒焦味及聽到爆炸聲即時驚醒,來不及收拾細軟便逃出屋外,到安全地方暫避,情況狼狽。一眾村民在球場靜候消息,又致電向親友報平安。

住在火場附近的一名西班牙女子指,事發時在寓所內練習打坐,尚未就寢:「突然見到狗仔在猛搲個窗,都唔知咩事,嘩!點知見到前面間屋燒緊咁大火,咪同屋企人帶埋隻狗走去球場避吓囉!」又指幸好有愛犬提醒,否則後果不堪設想。她指在上址居住逾一年,首次遇上火警。

一場無情火 菲漢盡失家當

另外,住在起火鐵皮屋的菲律賓男子Steven稱,他與妻子租住上址劏房約一年,事發時正在睡覺:「突然聽到好大『嘭、嘭』聲,起身就見到火燭,仲愈燒愈犀利,就即刻走出嚟啦。」對於家園被大火無情吞噬,Steven長嘆一聲,無助地指:「我間屋燒晒,咩都冇晒啦,都唔知之後點算好,唔知可以住邊。」說罷即默默地轉身離開。