2020年4月22日星期三

哈囉喂創作人:管理層100%赤化走向敗亡

《蘋果日報》,2020/4/20

編劇兼演員黃湛深(Sam)為海洋公園創作年度哈囉喂劇場,自導自演諷刺時弊12年,惟去年劇作《地獄巨星賀台慶》疑因內容涉及反送中抗爭,突然被園方撤換主角。Sam認為事件正反映管理層100%赤化,「其實同香港一樣,打工仔嗰班或管理層淨係想討好老細,好似特首只想討好中央;公園一有人投訴就好驚,乜都停咗先,如果換轉以前兩個鬼佬老闆一定無呢件事發生」。他不想公園執笠,但反對政府向海洋公園批出106億資金救亡,因為認為原因在管理問題。

Sam指海洋公園獲國際遊樂園及景點協會博覽會頒發「2012 Applause Award」(全球最佳主題公園)是巔峯期,「呢個獎好難攞,要經好多重審查,包括表演、管理、F&B,嗰時我哋萬眾一心,結果真係攞到!但之後佢哋(園方)繼續沉醉呢,係咁攞呢個獎嚟講」。

真愛 貼地 救亡兩大必殺技
2012年仍是盛智文與苗樂文擔任董事局主席和行政總裁,Sam曾多次見過苗樂文在公園內執垃圾,「佢想講你聽,佢同你哋(員工)一樣,公園好與壞,每個人都有功勞,佢想做榜樣,令所有員工都愛呢個地方」;哈囉喂劇場一做25日,每日五場,而苗樂文與時任公園管理及演藝節目執行總監賀倫達竟睇足125場!「佢哋會同我講好多感激說話,真係好用心用力」,Sam感慨道,後來2014年盛智文遭梁振英撤換後,多名外籍高層相繼離任,人才流失。

孔令成稱,擴充後的海洋公園預計將於2027至2028年度時吸引高達750萬人次進場,數字媲美最高峯2012至2013年度700多萬人次。Sam直指是偷換概念,「就算12、13年唔係有設施update,都會有700幾萬人,因為有自由行,(低價)旅行團,俾咩佢哋(遊客)都要受。所以應該揾真係愛海洋公園嘅人管理同諗救亡工作,咁好過攞106億」,況且當年更新的設施10年不夠,不算老舊。

說到底,Sam還是希望海洋公園留下,因為比起迪士尼,海洋公園較重視本地特色如香港老大街;節目部每季都會推出節慶節目,表演中加入貼地話題,如把《美女廚房》聯乘阿燦的「乜太」角色,甚至加插連網路紅人龍心一角。「唔似對家一定係用嗰啲公仔,巡遊、表演都有規限,要美國批准先得,甚至係繙譯劇,去其他國家睇一樣,冇乜創意,海洋公園總之合情合理就可以」,他強調若園內只有內地客,只會令香港人不想去迫,「哈囉喂每年有七、八成都係本地客,香港人不嬲好捨得畀錢去玩,但要有歸屬感同令人wow嘅感覺」,但前提是需要有創作和言論自由。