2020年4月22日星期三

狗酒店月蝕八萬 義助毛孩棲身

《東方日報》,2020/4/20

武漢肺炎為無數小商戶帶來海嘯般的衝擊,元朗一間經營12年的狗狗酒店,2月份慘被取消100%預約,生意額接近零。老闆透露月蝕逾八萬元,但他沒自怨自艾,並感恩業主減租,亦不願減薪炒人,甚至提供免費宿位幫忙受疫情影響的狗主,「反正個場喺度,人手喺度,可能有主人真係受影響負擔唔到,希望佢哋唔好怕醜搵我哋幫手」。

Posh Paws Resort位於元朗,3月份推出十個免費宿位,義務照顧受疫情影響的狗狗。有家庭原定今年初移民新加玻,打算安頓後回港接狗狗,豈料舉家到星洲後,政府開始封關,動物空運亦暫停,人狗被迫分隔兩地,直到空運恢復。這三隻狗狗現時好食好住,每天自由活動三次,還有員工陪玩、梳毛,記者也感受到牠們的暢快心情。

生意暴跌拒裁員
回憶疫情初期生意暴跌,資深員工Santa坦言「有諗會唔會失業……不過相信老細唔會(炒人)。望住酒店以前爆滿,晚晚住40幾隻狗,𠵱家變咗好吉,我唔知自己可以做啲乜」。Santa得知老闆的決定後十分支持,可以為暫時離開主人的狗狗帶來安心,自己亦感到滿足。

其實,正是年初經歷一次人狗無聲的別離,觸發老闆一家義接狗狗的念頭。1月曾有熟客放低了狗狗Scampi出國旅行,後來他通知酒店因病入院,Scampi需要延長住宿一周,老闆不以為然答允。豈料一星期後,該名主人銷聲匿迹,再經一番努力,終聯絡到狗主的家人,方得知狗主不幸去世。狗主親友無力接回,老闆不忍Scampi孤苦無依,暫時收留了牠。直到今天,Scampi還未找到願意領養的新家。望着Scampi搖着尾巴在來回空地奔走,Santa不禁嘆氣:「唉,Scampi可能到𠵱家都唔知自己主人已經走咗。」

訪問適逢林鄭公佈1,300億紓困措施翌日,相信酒店可獲薪金補貼,老闆Darren認為措施可以接受。談及現時社會氣氛,Darren顯得憂心忡忡:「我覺得大家都處於十分沮喪嘅狀態,真係一個好糟糕嘅時期,希望病毒快啲走,大家可以繼續往前。」Santa補充:「如果好愛你嘅寵物,係唔會捨得離開佢。但如果真係好有困難,我哋有嘢食、有地方瞓,盡量幫到就幫……或者呢個就叫做共度時艱。」