2020年4月22日星期三

廢官治患無方 香港淪為鼠港

《東方日報》,2020/4/22

香港除咗廢官充斥,另一個特色就係「鼠輩橫行」;大家都知依家新冠肺炎疫情持續,而各區鼠患其實亦係另一隱憂!鼠患問題不分季節,而早幾年政府雖然成立防治蟲鼠督導委員會,負責統籌跨部門嘅滅鼠工作,又曾啟動「全城清潔」行動;食環署亦煞有介事喺公眾街市進行「密集式滅鼠行動」,之不過,有鬼用咩!

廢官滅鼠多年成效差,令市民心寒!一如筲箕兜水,漏洞百出。呢,尋日食環署總結過去防治鼠患測試嘅科技項目成效時就話喇,曾使用氣壓捕鼠,但「捉唔到老鼠」;夜視器可分析老鼠出沒時間,但涉及私隱問題;熱能攝錄機可監察老鼠出入情況、活躍程度及分布,較為可取云云。食環署下個月將會在九區裝設呢啲熱能攝錄機,今年年底更會喺全港小區滅鼠行動全面裝置此等熱能攝錄機。

其實,市民係關心政府如何有效滅鼠,依家廢官一味廢噏甚麼「夜視器涉及私隱問題」,是否驚影到老鼠群交犯咗私隱?而熱能攝錄機變「狗仔隊」,監察老鼠華麗夜行車輪轉有鳥用咩?廢官就話如果發現老鼠出沒,可針對性地封洞,或擺放更多鼠夾、鼠籠,又如知道老鼠出入嘅路線,找出其食住行嘅途徑,便可找出滅鼠方法云云。各位街坊,呢啲就係典型嘅廢官廢言廢噏啦!

功夫茶目睹回歸後香江怪象,就係香港老鼠多到嚇死人!食肆林立、後巷暗渠、廚餘堆積、污水橫流之處、平民聚居之地,必有碩鼠!集中喺呢啲地方搞清潔,不必「全城」,唔通你去半山、淺水灣道搞清潔咩!至於「跨部門」又係多舊魚,聽過「三個和尚沒水喝」嗎?只要為官不避事,虎患都未驚何況鼠患!

滅鼠睇落花臣多多,結果得啖笑又囉唆!過去十多年,政府花喺防治鼠患嘅公帑,大大話話都成十多廿億元,結果落得全港十八區幾乎都變成「老鼠樂園」,而香港老鼠更「跳出香港」揚名世界,就係爆出全球首宗人類感染大鼠戊型肝炎個案!阿哥,創新科技唔見咁醒,爆出新疫症就經常有份!

廢官高薪低能,滅鼠無方,令公共衞生環境惡劣警號常響,在在證明廢官全係頭岳岳、四圍度之輩。香港老鼠多,鼠輩多,官場碩鼠養肥,腿壯腰圓,總之通街老鼠,梗有三幾隻喺左近,根本避無可避。計一計都真係用咗唔少人力物力,卻滅極有鼠。搞唔掂!即係話自己又渣又屎又冇橋,咁西方專家又好,內地鼠王又好,係時候要禮聘啦,專家一出手就知有沒有,唔使估估吓!上樑不正下樑歪,換晒上面啲廢人,包保一粒老鼠屎都難發現,咁香港就真係人見人愛、車見車載啦!