2018年10月29日星期一

上水「倉狗」流落街頭變水貨客公敵 遭掟篋重擊飛腳狂踢

《晴報》,2018/10/12

上水街頭處處擠滿水貨客,人車爭路隨處可見,但原來經常發生人狗爭路的衝突,一隻「倉狗」雪雪早前因貨倉搬遷而流落街頭,幸獲好心清潔姐姐照顧,餵食麵包及飯餸,雪雪亦知恩圖報,每日跟隨左右陪伴掃街,卻因此引起在街邊「上貨」的水貨客不滿,有人反嫌雪雪骯髒阻路,竟飛篋重擊、出腳狂踢驅趕,有街坊不忍再見雪雪受虐,在網上求救。

「毛孩守護者」創辦人陸家捷(Kent)表示,4歲狗女雪雪原本是一隻「倉狗」,由上水彩暉街(IEKA貨倉附近)的倉務員飼養,惟早前貨倉搬遷,雪雪便遭遺棄,「嗰時連埋雪雪總共有4隻,義工間中都會幫手餵,但貨倉執咗無帶走狗狗,佢哋從此無人理,其餘3隻不知所蹤,得返雪雪喺附近街頭流浪。」

近月雪雪經常在龍琛路一帶流連,幸運地遇上一位在垃圾站工作的清潔女工,「嗰位阿姐好好心,雖然自己都好窮,但每日都帶啲餸頭餸尾餵雪雪,有時仲會買麵包。」Kent續指,雪雪都很有靈性,「阿姐周圍掃街,佢每日都會跟住去,陪喺旁邊。」

然而,龍琛路一帶滿佈水貨店及藥房,街上擠滿水貨客開篋「上貨」,遍地行李篋令原來狹窄的街道難以通過,爭路情況時有發生。有街坊近日發現雪雪經常遭水貨客虐待,拍下照片放上網指:「狗狗(雪雪)好驚人,身處的地方只有水貨藥房同馬路,好多水貨客經過都會撞佢同踢佢,連企既地方都冇……」希望有好心人地可以拯救雪雪。

Kent透露,先後接獲多次好心人士通知,擔心雪雪受傷,「上水水貨店多到咁,唔好話狗,人都無路行,何況狗!」他引述目擊人士稱,水貨客每見雪雪靠近便會驅趕,「佢哋唔敢用手趕,就會成個篋大大力車埋去,好狼好惡,完全唔會留手!」

毛守義工曾多次出動卻無所獲,至近日終於成功捉到雪雪,已將牠送往獸醫診所檢查,證實患有牛蜱熱及皮膚病,有營養不良情況,「最初得知佢經常畀人踢畀人撞,都擔心雪雪會唔會有內傷,但暫時見情況未算好差。」Kent透露,現時已有暫託家庭願意暫時照顧雪雪,稍後會再為牠尋找合適的領養家庭。

對於「倉狗」流落街頭,Kent坦言近年情況愈來愈多,指由於百物騰貴,租金不斷上升,新界不少倉庫被迫「大搬細」,最終狗狗便被遺棄,「流落街頭結局通常都好慘,一係餓死,一係畀其他狗咬死。」Kent希望主人即使未能帶倉狗同行,亦應盡力為牠們尋找棲身之所。