2019年2月12日星期二

流浪牛闖超市開餐 黃文漢呻擾民

《東方日報》,2019/2/11

社會早就關注野豬、野猴滋擾問題,但流浪牛嘅問題近期亦受到熱議,事關早前有牛隻闖入梅窩嘅超級市場開大餐。卓妮尋日喺沙田馬場見到梅窩鄉事委員會主席黃文漢,佢話該超市前晚差啲事件重演,好彩今次反應快立刻落閘,睇嚟呢群牛食過翻尋味喎!

黃文漢話,多年來已要求漁護署跟進流浪牛問題,因為擾民又帶來衞生問題,亦會破壞農作物。佢話黃牛多數純品啲,但水牛唔同,連眼光都會仇視人,以前就發生過水牛撞傷人,有一次佢想阻止水牛入村時,隻牛更迎面衝向佢度添,聽落好驚險。

沈豪傑一見野豬掉頭走

西貢北鄉事委員會主席李耀斌、上水鄉事委員會主席侯志強、元朗區議會主席沈豪傑、香港會計師公會前會長趙麗娟等人都有入馬場。李耀斌就話年輕時要看牛,負責趕牛上山食草,但如果畀佢見到超市有牛都會無符,因為啲牛未受過訓練。佢更講到,冬天經常見到牛隻瞓喺馬路中心,因為石屎散熱慢而較暖,所以對駕駛人士構成威脅。相信趙麗娟都好有同感,事關佢話喺外國夜晚揸車時,經常有不明物體閃出而要急煞,估計同野生動物衝出馬路有關喇。

侯志強就見過野豬衝入村民屋企搞破壞,一雙獠牙更令鄰居隻狗受重傷添。佢認為背脊向天人所食,食咗流浪牛同野豬有助平衡生態,更分享話野豬肉較少脂肪,只要燜得耐就夠香,比家豬仲好食喎。至於沈豪傑就話,喺鄉郊行山同拜山都會見到野豬,而野豬生育後特別惡,所以為安全起見,佢一見野豬就會掉頭走。