2020年2月25日星期二

世上沒有一種食物叫「野味」 / Roni Wong

週四 2020-02-13
原文連結在此 : http://www.inmediahk.net/node/1070767
其實,我真心相信,好多素食朋友同自己睇法一樣:呢個世界,沒有一種食物叫做「野味」,同理,無一種動物應該是「食物」。

先唔咁離地,動物係咪食物,暫時唔講住。

但如果,野生動物供人食用就是野味,我哋無可避免就要處理以下問題:

1. 蛇鋪林立嘅深水埗,又係算唔算大家眼中嘅「野味」?

2. 野豬,有人話係野味。香港超市林立,西班牙野豬腿、台灣山豬豬肉乾⋯⋯滿目皆是,香港又算唔算野味超級交易市場?

3. 所謂「海鮮」,即係海入面嘅野生動物,算唔算係野味?

4. 最後,大家可能會講。喂,總之雞鴨豬牛羊鵝就食得,係家禽,唔係「野味」啦。事實是,牠們早經過數千年的馴化、圈養、培埴,才成為今日大家口中的所謂食物,牠們曾經是「野生動物」,都是野味。假如大家認同這個說法,難聽啲咁講,早晚任何野生動物 包括果子狸、蝙蝠、竹鼠便可合理化成為所謂美食,供大家大快朵頤。更可況,畜牧工業下的「食用動物」,大家又會心安理得認為無問題嗎?

自己唔係出於咩大愛,我只係想講,將動物(包括人類)不斷劃線,分物種、分功用,終究是一件毫無意義的事情。説到底,動物就是動物,不是食物,是有感知的生命,僅此而已。

病毒的由來,是共業,動物無罪。