2019年9月21日星期六

大尾篤4貓B被困打結膠袋 棄垃圾桶 熱心街坊聞喵叫聲救貓

《晴報》,2019/9/20

就算不喜歡動物,或遇上對任何情況,都不應棄養和虐待。日前,大埔大尾篤居民Karman經過一個垃圾桶時,聽到微弱的貓叫聲,於是嘗試翻開垃圾桶,發現最底部有一個膠袋,入面裝有4隻初生貓B,一隻已死亡,其餘3隻獲救,現時情況穩定。

據Karman所說,她於9月18日從家中步行至車站期間,途經一個大型垃圾桶時,聽到貓咪微弱的叫聲,於是馬上尋找。奈何當時揹着BB,加上垃圾重量,令搜索難度大大提高,於是向丈夫求助,最後發現貓咪藏在垃圾桶最底處一個白色膠袋中。據Karman形容,當時天氣炎熱,4隻貓咪被發現時全身濕透,「打開白色膠袋個結,貓貓全部都在入面,有一隻已死」,讓Karman感到非常難受。

Karman隨即帶貓咪回家弄乾毛髮,又為牠們清潔及保暖,避免失溫。幸好貓B當時願意飲奶,情況尚可。礙於Karman本身養有3隻唐狗,又有小朋友要照顧,加上照顧初生貓B需要更多時間,實在分身不暇,於是將事件分享至Facebook平台,希望能為貓B尋家,幸好最後都能順利為貓咪尋家。
對於是次棄養事件,Karman感到非常憤怒︰「我覺得你唔要佢哋都算,你掉佢出嚟唔困佢,其實好多善心人會領養,但佢綁實晒掉入垃圾桶底,根本丁點生存機會都唔畀佢哋。」

圖片及資料提供︰Karman