2019年7月10日星期三

丈夫遇工業意外亡 頓失經濟支柱 遺孀為3愛犬尋領養


原文連結在此 : https://www.hk01.com/寵物/349749/丈夫遇工業意外亡-頓失經濟支柱-遺孀為3愛犬尋領養
上月30日,一名蘇姓工人於工作期間意外身亡,遺下其妻子與家中5狗。頓失家庭支柱後,蘇太只能憑不足一萬元的收入維生,扣除租金等開支後,無力繼續飼養5狗。其中當中兩隻狗已尋得好歸宿,蘇太現時正積極為另外3隻狗狗尋領養者。

上月底,任職工人的蘇先生不幸遇上工業意外,工作期間被一輛剷車壓倒,送院搶救後不治。蘇生為家中唯一經濟支柱,他的離世使蘇太頓失所依,同時不得不肩起養家的財政擔子。蘇太無奈下只得計劃送走5隻愛犬,為牠們尋找更理想的歸宿。
9歲的「咇咇」,雄性,現已絕育,比較慢熱。(Facebook@毛孩關愛組)
9歲的「咇咇」,雄性,現已絕育,比較慢熱。(Facebook@毛孩關愛組)

蘇太現時只有一份兼職在身,月入僅得不足一萬元,扣除租金等日常開支後,無力再飼養5隻狗狗。當中有4隻狗狗為領養所得,至於黑色的唐狗「叉燒」則是「自來狗」。目前,蘇太已把其中一隻狗交由狗義工接手,而另一隻暫養狗狗則已交予原主人。然而,仍有3隻狗狗未覓得歸宿,包括「叉燒」、「Tango」及「咇咇」。

▼▼▼▼▼點擊相片看其餘兩隻待領養狗狗▼▼▼▼▼
9歲的「Tango」,雄性,性格極度忠心。(Facebook@毛孩關愛組)
7歲的「叉燒」,雄性,已絕育,性格親人。(Facebook@毛孩關愛組)
立法會議員鄺俊宇日前亦有探望蘇太,並呼籲大眾幫忙領養狗狗。蘇太現正於網上積極尋找領養者,她坦言,如遲遲未能找到領養者,無奈之下或考慮將狗狗送往狗場。如有任何人有意領養,可透過Facebook(請按此)聯絡蘇太。

▼▼▼元朗一個貓舍亦因負責人健康欠佳,正為8隻貓貓尋領養者▼▼▼
我叫「櫻花」,係女仔嚟㗎,依家大約兩歲,唔好睇我眼仔碌碌好似好柔弱,其實我係烈女嚟~
我叫「芝士媽」,係女仔嚟㗎,依家大約三歲,我性格有啲慢熱,對住陌生人會有啲怕羞㗎~
 我叫「櫻桃」,係女仔嚟㗎,依家大約兩歲,性格有啲似港女,人人都話我有「公主病」~
 我叫「邋遢豬」,係女仔嚟㗎,依家大約一歲,性格有啲細膽、怕人,不過我好鍾意同貓玩、可以同唔同嘅貓相處~
我叫「灰爸爸」,係男仔嚟㗎,依家大約三歲,性格有啲剛烈,亂咁惹我會發脾氣㗎。
我叫「矇矇」,係男仔嚟㗎,依家大約五歲,特徵係同「仔仔」周渝民一樣,有抑鬱嘅眼神。
我叫「細細粒」,係女仔嚟㗎,依家大約兩歲,性格有啲慢熱,如果陌生人摸我,我會越摸越走㗎~