2019年7月10日星期三

【領養貓】元朗浪貓客棧8月底結束 8隻怕羞貓急尋一個幸福家


原文連結在此 : https://www.hk01.com/寵物/349300/領養貓-元朗浪貓客棧8月底結束-8隻怕羞貓急尋一個幸福家
早前,元朗「浪貓客棧」於facebook發文,指貓社社長因患病需長期出入醫院,難以繼續照顧社內的50隻浪貓們,貓社更於8月結束,故急尋領養。據了解,消息公布一星期,已經有20多隻貓貓獲善心人收養,目前仍有8隻貓貓等待領養。
元朗浪貓客棧8月底結束,尚有8隻怕羞貓急尋領養。(facebook截圖:浪貓客棧 元朗)
元朗浪貓客棧8月底結束,尚有8隻怕羞貓急尋領養。(facebook截圖:浪貓客棧 元朗)

早前,元朗「浪貓客棧」於facebook發文,指貓社社長因患病需長期出入醫院,難以繼續照顧社內的浪貓們,貓社更於8月結束,故急尋領養。

據了解,消息公布一星期,已經有20多隻貓貓獲善心人收養,現時貓社仍有19隻貓貓,當中10隻已有善心人申請並安排家訪,惟8隻性格較為怕人的貓貓尚未找到合適的領養者。

▼▼▼只要花啲時間相處,全部貓都好親人!點撃圖片睇有咩貓待領養!▼▼▼
我叫「櫻花」,係女仔嚟㗎,依家大約兩歲,唔好睇我眼仔碌碌好似好柔弱,其實我係烈女嚟~
我叫「芝士媽」,係女仔嚟㗎,依家大約三歲,我性格有啲慢熱,對住陌生人會有啲怕羞㗎~
我叫「櫻桃」,係女仔嚟㗎,依家大約兩歲,性格有啲似港女,人人都話我有「公主病」~
我叫「醜醜」,係女仔嚟㗎,依家大約四歲,我性格有啲文靜,大家都成日讚我乖㗎,不過有啲慢熱,要識耐啲先會親近人~
我叫「細細粒」,係女仔嚟㗎,依家大約兩歲,性格有啲慢熱,如果陌生人摸我,我會越摸越走㗎~
我叫「灰爸爸」,係男仔嚟㗎,依家大約三歲,性格有啲剛烈,亂咁惹我會發脾氣㗎。
我叫「矇矇」,係男仔嚟㗎,依家大約五歲,特徵係同「仔仔」周渝民一樣,有抑鬱嘅眼神。
需裝窗網及家訪
由於餘下的貓隻性格較為怕人,由養貓經驗較豐富的領養者照顧為佳,牠們大多習慣跟貓生活,即使領養者家裡有貓,貓貓亦能迅速適應。有意領養者需於家裡安裝窗網,並允許義工上門家訪,詳情可向facebook群組「浪貓客棧 元朗」查詢。