2019年6月29日星期六

狗主網上尋獲 12歲走失狗 網友質疑: 有主人都搞到咁?

《晴報》,2019/6/26

日前有狗主報稱在23日下午,一隻白色松鼠狗(急急子)於元朗八鄉橫台山走失,狗狗年齡大約12歲。狗主把尋狗的資料放上網,同日有市民在橫台山附近巧遇走失的急急子,人狗終可團圓。
(圖片來源:走失協尋(狗/貓)香港 LOST AND FOUND (DOG & CAT) HONG KONG @ FB群組)

尋獲狗狗的市民在其社交平台上分享,已帶牠去沖涼、剪指甲以及把打結的毛都理好,「全身好多牛蜱,沖涼捉左10幾隻,梳毛時再捉左10幾隻」、「可能無把毛髮梳理好,打結的毛髮不斷增長到佢屈到條尾變左型。」


網友了解過後,紛紛持著懷疑的態度表示:「琴日睇到以為浪浪嚟 養到咁」、「指甲咁鬼長,似係無良繁殖場掉出街」、「返去都係死路一條」。

狗主其後亦現身在尋狗貼文下回應:「佢唔比人剪佢指甲㗎⋯剪佢指甲佢好大反應。牛蜱佢本身有少少。佢一出門口牛蜱就蟻褸蜜糖咁」,但網友們則答道:「人哋一執到你隻松鼠狗都即刻剪到指甲同沖涼,你同你屋企人唔識呢啲…點可以一直由得佢咁(畀)蟲咬,啲毛打晒結,啲指甲咁長佢行路都唔舒服喇!」「老狗身上有2O幾隻牛蜱吸佢血!老狗好易貧血死」


(圖片來源:Fluffy Pets @ FB專頁)

拾獲狗狗的那位熱心市民表示:「(狗主)佢哋都好緊張同關心,同狗狗已老,眼睛又睇唔到,喺熟悉環境生活會比較好,放心,我會同狗主保持聯絡。」
(圖片來源:走失協尋(狗/貓)香港 LOST AND FOUND (DOG & CAT) HONG KONG @ FB群組)

牛蜱預防方法:

感染牛蜱熱會出現昏睡及食慾不振、發燒、呼吸困難、嘔吐、因脾臟漲大而導致腹部疼痛等急性或慢性病徵;即使得到治療,仍然會因病情太重而導致死亡,有些個案即使康復,日後仍有復發的可能,所以牛蜱問題,絕對不容忽視。

除每月使用除牛蜱藥水外,可同時使用牛蜱帶。避免帶狗隻到牛蜱較多的地方,如樹林和草叢。如果家裡有花園的話,定期除草是必須的。每次外出後,應檢查狗隻身上有沒有牛蜱,耳朵、腋下、內胯、尾巴下方近肛門位置、腳趾縫等地方應份外留神。如發現有牛蜱,切勿用手強行拔掉,使用沾有酒精的棉花將其焗暈,移除後放入裝有酒精及密封的容器內,確保牛蜱徹底死亡。

蜱蟲除了會威脅毛孩健康,人類亦須同樣小心,近日外國有一位7歲小童,在野外被蜱蟲咬到後,雙腳癱瘓近12小時,想知道預防方法可參考以下報導:「野外嬉戲遭蜱蟲咬 7歲童雙腳險癱瘓致死」